Datos personales

Mi foto
Estudiant de Dret a la URV, membre del Ball de Panderos de l’Embarcada, del Caramot i del Comitè Executiu Comarcal de la JNC del Baix Penedès i CDC

lunes, 13 de febrero de 2012

EM VAIG ENAMORAR DE TU...

Avui ni política, ni actualitat, ni 2.0, avui això va únicament per ella, per ser com es i fer-me sentir la persona mes afortunada del mon, encara que soni a tòpic.  

Vam compartir infinitats de moments junts, vam patir amors i desamors de l’un i de l’altre, parlàvem dels nostres sentiments cap a terceres persones, ens donàvem consells... tot sense saber que el que realment importava érem TU i JO.

Tot va començar com un joc de dos adolescents, que es miren, senten quelcom però no s’atreveixen a dir-ho, tot va començar amb un somriure, amb un somni que semblava irrealitzable, tot va començar quan em vaig adonar de que t’anava a perdre i que realment t’estimava.

Aquell dia es indescriptible pràcticament, quan em sento malament el recordo i tot canvia de color, va ser un moment màgic, un moment ple d’emocions i sentiments plasmats en un contacte mutu, en un petó que significaria el principi d’una gran historia, una gran historia no, la historia. Quan recordo aquest instant m’adono de perquè estic enamorat de tu. Vols saber-ho?

Em vaig enamorar de tu... perquè em fas sentir una persona realment especial, perquè m'agrada la teva forma de ser, perquè no canviaria res de tu, perquè ets perfecta, perquè quan em mires tot té una visió diferent, perquè quan em dones una abraçada sento que sempre et tindre al meu costat, perquè sempre hi ets quan més et necessito, perquè quan no et veig conto les hores que em queden per estar amb tu.

Em vaig enamorar de tu... perquè vas ser valenta per deixar-te estimar, perquè vas fer que sorgís el dia més especial de la meva vida, perquè ens vam acceptar un a l’altre tal i com érem, perquè el somni es va convertir en realitat, perquè vas aparèixer a la meva vida, perquè cada dia que t’asseies al meu costat em donaves un dels teus preciosos somriures.

Em vaig enamorar de tu ... Perquè saps estimar-me, perquè fas que la nostra relació continuï mereixen la pena, perquè rius en els bons moments i plores amb mi en els dolents.

Per tot això, per ser com ets i per aquests quatre anys que m’has brindat al teu costat, te de dir GRÀCIES.
Acabo amb una frase molt significativa que mostra el que sento cap a tu:
“ET TROBARIA A FALTAR ENCARA QUE NO ET CONEGUÉS”

Denis Martos Azorín
(Enamorat de tu)

1 comentario:

  1. Hola Denis,

    Hem afegit el blog a la Penedesfera www.penedesfera.cat, la comunitat de bloguers de l'Anoia, l'Alt i el Baix Penedès i el Garraf.

    T'agrairíem que per a difondre i augmentar la xarxa facis un link del teu blog cap al portal. A la barra lateral trobaràs logos i consells per millorar la visibilitat a la Penedesfera. Si vols rebre les informacions de la comunitat envia'ns un e-mail a penedesfera@penedesfera.cat

    Al web trobaràs tot un seguit d'eines per tal de millorar la comunicació i la participació entre els penedesencs a internet.

    Salutacions i felicitats pel blog!

    Daniel García Peris
    www.danielgarciaperis.cat

    ResponderEliminar